piątek, 23 marca 2012

Odpowiednie przygotowanie projektu reklamowego

Agencja reklamowa składająca się z kilkunastu pracowników dostała zlecenie. Nie było to nic dziwnego, gdyż na co dzień mieli dużo zleceń. Najważniejsza w dzisiejszych czasach jest reklama i w niej jest siła. Mieli przygotować projekt reklamowego czasopisma. Miał to być tylko jeden numer na cały rok. Czasopismo miało zawierać zdjęcia, ogłoszenia różnego rodzaju. Zdjęcia musiały być fachowo zrobione. Czasopismo było roczne i miało posłużyć na cały rok. Zawierało również bardzo obszerny kalendarz. Ogromnym nakładem miały być wydrukowane oraz rozreklamowane. W zamian za obniżenie ceny, agencja poprosiła o zamieszczenie jednej strony z ich reklamą. Dodatkowo na każdej jednej kartce małymi literkami zostali podpisani jako wykonujący usługę. Teoretycznie mogło to się wydawać nieopłacalne. Dobrze jednak wiedzieli co robią. Ludzie którzy to zakupią będą mieli przez cały rok, tylko jedna agencję w myślach. Reklama musi być wszechstronna i oddziaływać na wszystkie zmysły, tylko w ten sposób może być skuteczna. Klient zgłosił to do nich, dlatego iż nad ich budynkiem wisiał ogromny szyld studio reklamy. Przyciągało to klientów. Niesłuszne jest powiedzenie, że szewc bez butów chodził, gdyż oni sami siebie doskonale reklamowali. Wiedzieli, że bez tego klient ich nie znajdzie. Mieli darmowa reklamę, gdyż sami sobie ja zrobili. W ten sposób zaoszczędzali na kosztach pracy. Ponieśli część, ponieważ wiadomo, że same materiały również kosztują. Ceny jednak nie są wysokie, gdyż są hurtowe. W ten prosty sposób się reklamowali. Agencji jest ogrom, więc nie jest łatwo się utrzymać. Wiedzieli co znaczy w dzisiejszych czasach reklama. Przyciągali więc klientów na wszelkie sposoby. Dodawali gratisy, organizowali kąciki dla dzieci oraz angażowali się w akcje charytatywne. To wszystko wpływało na klienta. Zawsze jeśli by potrzebował, wiedział, gdzie ma się zgłosić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz